Detta ligger i ett paket och väntar på att få komma hem…

Just nu finns det inte många nysläpp på DVD från Hong Kong som är så intressanta. Så medan jag väntar på att An Empress and the Warriors ska släppas (20 maj) så passar jag på att beställa några gamla klassiker och några nyare grejer som jag missat.

The Big Heat – Gammal heroic bloodshed rulle som det aldrig blivit av att jag sett. Tidig Johnnie To gun play.

Breaking News – Hyfsat ny Johnnie To med actionfilmens genom tidernas snyggaste öppningsscen.

Bullet In The Head – Jag har inte sett denna på över 10 år så det kändes som att det var dags att köpa den.

The Bride With White Hair – Av någon anledning har jag missat att se denna klassiker. Skumt nog har jag sett tvåan.

The Twins Effect – Jag vet att denna är rätt tramsig, men den var billig och jag skäms inte.

The Eye 2 – Jaja, ettan var rätt ok och denna fanns ju till extrapris. Är den bättre an floppen Forest of Death är jag nöjd.

PTU – Det blir mycket Johnnie To denna gång. Av alla beställda är det denna ser jag mest fram emot att se.

0 Responses to “Detta ligger i ett paket och väntar på att få komma hem…”



  1. Kommentera

Kommentera

