Watchmen Teaser

Nja, det känns liksom inte rätt det här. Smashing Pumpkins och slow motion. Jag är fortfarande fruktansvärt skeptisk till denna film. Det beror såklart att det är en av de serier som betytt mest för mig någonsin.

Kolla på den här.

Uppdaterat: Trailer Addict har en trailer i bättre kvalitet här.

2 Responses to “Watchmen Teaser”


  1. 1 hyperion83 juli 18, 2008 kl. 09:33

    Jag känner mig också lite skeptisk, av samma anledning som du. Watchmen tillhör något av det absolut bästa jag någonsin läst och efter att ha kollat på teasern så tänker jag jag inte ”Wow! Det här kommer att bli jäkligt bra.” utan snarare ”nja… det här ser väl halvbra ut.” Men vi får väll se hur filmen är när den kommer, en teaser eller trailer säger oftast inte särskilt mycket en film.

  2. 2 junkultur juli 18, 2008 kl. 14:38

    Alan Moore har någon gång sagt att han gjorde Watchmen för att kunna berätta en historia som helt enkelt inte går att berätta med filmmediet. Kommer inte ihåg vart det var, men jag tycker det är rätt talande. Av det lilla som visas i teasern visar just det. Men man ska väl inte döma något i förväg. Filmen kanske blir toppenbra.


Kommentera

