She-Hulk #31

Del två i att gå på Marvels försäljningsknep! Del ett har varit att jag köpt precis allt med Divided We Stand-loggan på. Jag har inte läst eller ens visat intresse för She-Hulk sen jag var 12 år. Då var det rätt spännande med en grön tjej som sprang runt i en lila teddy och bankade vettet ur diverse skurkar annat pack. Men på senare år har det dock inte känts lika lockande. Och eftersom asen på Marvel lagt del två av en Secret Invasion tie-in från X-factor i denna tidning så var jag tvungen att köpa den. Jag är så jävla lättlurad!

0 Responses to “She-Hulk #31”



  1. Kommentera

Kommentera

