Fill the gap

Jag har extrem idétorka på nya inlägg just nu. Jag har inte läst något nytt på flera dagar och har inte riktigt något att skriva om. Så det blir lite blandat småkrafs.

Då har jag börjat samla gamla Uncanny igen. Fick just ett paket med nummer 145 och 146 på posten. Dessa två nummer har varit ett irriterande hål i en annars rätt snygg följd av nummer från 80-talets början till nutid. Jag börjar jobba mig neråt mot 70-talet nu. Frågan är vad det betyder att jag köpte dessa två. Antagligen kommer jag bli helt besatt och spendera timmar tillsammans med Ebay och sitta och drömma om nummer jag vill ha.

Jag är rätt sur på att Horizon Comics inte hade kvar några nummer av nya Deadpool och de två nya Magneto-miniserierna när jag gjorde min senaste beställning. Nu måste jag hitta dem på något annat sätt. Samtidigt stoltserar Seriehyllan med recensioner på dessa redan nu. Inget ont om Seriehyllan, jag är bara avundsjuk.

Lite sugen på att se The Fall. Både APTPTT och Pooptroop verkar älska den och utifrån det jag läst om den så verkar den fantastisk.

2 Responses to “Fill the gap”


  1. 1 Markus september 16, 2008 kl. 19:03

    Se The Fall. Du kommer aldrig hitta något vackrare tidsfördriv.

  2. 2 junkultur september 17, 2008 kl. 00:21

    Inte omöjligt att det händer i helgen. Kanske blir en recension också. Vi får se.


Kommentera

