Embrace Change reklamfilm

Marvel visade i natt denna reklamfilm på ESPN. Jag hade nog väntat mig något mer än lite bildmontage och voiceover. Samtidigt har den en rätt kul helyllekänsla.

2 Responses to “Embrace Change reklamfilm”


  1. 1 Maela september 18, 2008 kl. 19:34

    He he… Fantastiskt sweet Junk-banner förresten, är den ny eller är det bara jag som är ouppmärksam? Jag får Frank Castle -vibbar och går igång totalt när jag tänker på den för tidiga julklapp jag ämnar ge mig själv i år. ”1192 pages”, fattar du eller? Ugh, jag blir fan helt matt bara jag tänker på det. Mmm…

  2. 2 junkultur september 18, 2008 kl. 21:31

    Tackar! Jo serru, den är ny den! Tröttnade på den gamla med Old Man Logan. Tim Bradstreets Punisher-omslag är ju rätt fantastiska. Kan fan bara bli snyggt då.

    Riktigt grym Omnibus. Med en sån bara längtar men efter att bli lite så där halvsjuk. Så att man kan skippa jobbet och ligga hemma och streckläsa.


Kommentera

