Apocalypse Comics

När min pusher Horizon Comics svek mig för några veckor sedan och av någon konstig anledning inte hade ett gäng tidningar som jag verkligen verkligen var ville ha, var jag tvungen att shoppa runt lite på andra ställen. Efter lite Ebayande så hittade jag engelskt ställe, Apocalypse Comics. Helt OK priser, ingen dödande frakt och rätt snabba på att leverera. Det enda man kan klaga på är att deras bags och boards var rätt kassa. Kan rekommenderas om man vill köpa sisådär 5-6 stycken tidningar. Annars är så klart Horizons flat rate på 12 blaskor för 13 dollar svårt att överträffa.

Pst! Fixar du vilken postapokalyptisk film bilden kommer i från vinner fet nördkredibilitet året ut. Kom igen!

0 Responses to “Apocalypse Comics”



  1. Kommentera

Kommentera

