Bishop anno 1991 vs. Bishop anno 2008

När Bishop gjorde debut i Uncanny X-men nummer 282 året 1991 hade han jazzskägg och värsta Billy Ray Cyrus-frillan. Jag antar att det inte är så moderiktigt längre. Jag kan inte riktigt bestämma mig för vem jag tycker ser tuffast ut. Eller om någon verkligen gör det.

2 Responses to “Bishop anno 1991 vs. Bishop anno 2008”


  1. 1 Maela september 30, 2008 kl. 18:48

    ’91-versionen, inget snack. Nu måste jag kolla på ”The Rocker”. Jaaa! Dwight Schrute rules!

  2. 2 junkultur september 30, 2008 kl. 20:45

    Jaha, så herr modebloggare uttalar sig?! Men jag är böjd att hålla med, året upplaga har lite för mycket av dörrvaktslooken. Och dessutom, vem säger nej till en herre i scarf?


Kommentera

