Grattis till mig!

Jag vann just denna auktion med ett bud på en 1 cent. Jag tycker nästan synd om killen som säljer dem. Eller, nej det gör jag inte alls.

2 Responses to “Grattis till mig!”


  1. 1 hyperion83 oktober 1, 2008 kl. 10:26

    Härligt! Du ser ut att ha gjort ett riktigt fint fynd. Har du de andra delarna i Secret Wars redan eller ska du ge dig ut på jakt efter dem också?

  2. 2 junkultur oktober 1, 2008 kl. 10:43

    Jag har sen tidigare sex stycken nummer som jag köpte när jag var 14-15. Tyvärr inte numret med svarta dräktens första framträdande. Det är är mitt nya samlarprojekt för stunden.


Kommentera

