New Avengers #45

Då har det första numret av mina Avengers-prenumerationer trillat in. Kul som fan. Det ska bli roligt att frekvent följa ny en titel. Utan ett X i. Det här numret verkat dock rätt förvirrat. Är det en Secret Invasion tie-in? Eller är det en House of M tie-in? Nämen vet du vad… det är båda! Precis som black orange.
Det här är alltså berättelsen om vad Skrullsen Hank ”Yellowjacket” Pym och Jessica ”Spider-Woman” Drew gjorde medan alla andra i Marvel-universumet hade fullt upp med att leka loss i Scarlet Witchs lilla fantasivärld. OK, jag gillar House of M. Och jag gillar Secret Invasion. Var för sig. Att ta två stora event och försöka göra dem till ett känns faktiskt bara krystat och konstlat. Och helt onödigt. Det luktar filler lång väg. Nu känner jag mig inte totalt nedslagen av det här. Nästa nummer är säkert bättre. Däremot gillar jag black orange. Bara så att ni vet.

Manus: Brian Michael Bendis
Illustration
: Jim Cheung
Tusch
: John Dell
Färg:
Justin Ponsor
Förlag: Marvel

Betyg: 2/5

2 Responses to “New Avengers #45”


  1. 1 Emma oktober 7, 2008 kl. 10:46

    Kikade in här och vill bara lämna lite fotspår efter mig :)

  2. 2 junkultur oktober 7, 2008 kl. 21:09

    Jaha det var ju trevligt! Du är ett stort Avengers-fan antar jag då ;)


Kommentera

