Pengar i högar…

Watchmen Absolute Edition

Om jag hade det skulle jag springa och köpa den här utan att tveka. Oversize och inbundet i slipcase plus 40 sidor extra material känns ju rätt lockande. Men att lägga 75 dollar på något man redan har i hyllan tar lite emot. LIte som att köpa DVD av gamla filmer man har på VHS. Det är inte riktigt den där ultimata shoppingkicken. Jag tror jag håller fast vid min ömt vårdade trade från 1989.

5 Responses to “Pengar i högar…”


  1. 1 hyperion83 november 7, 2008 kl. 09:37

    Vilken läckerbit! Den hade man gärna haft i seriesamlingen, men jag håller med dig, 75 dollar känns lite väl mycket just nu. Dessutom har jag ju traden.

  2. 2 Newmateria november 7, 2008 kl. 11:18

    jag vill ha den iaf. Har en utgåva på svenska(!) inte så kul.

  3. 3 Newmateria november 7, 2008 kl. 11:19

    vart kan man köpa den?

  4. 4 junkultur november 7, 2008 kl. 11:49

    Comics Heaven har den inne. Vet inte vad de tar för den, men det lär väl vara runt 700-800 spänn.

    http://www.comicsheaven.se/SenasteUSAnytthelalistan/tabid/219/Default.aspx

    Annars är Book Depository ett hett tips (som vanligt). Ca 665 spänn med dagens kurs.

    http://www.bookdepository.co.uk/WEBSITE/WWW/WEBPAGES/showbook.php?id=1845761685


Kommentera

