Ny Watchmen-trailer

Watchmen Trailer

Idag har den officiella trailern för Watchmen dykt upp. Och nu är jag ännu mer övertygad om att det blir en kass film. Med dialog framstår allt bara som fånigt. WB/DC/Legendery verkar gilla karaktärer som snackar med ansträngd whiskeyröst, Först Batman, och nu Rorschach. Via Geeks of Doom.

10 Responses to “Ny Watchmen-trailer”


  1. 1 J november 14, 2008 kl. 17:13

    Va, Rorschach ska ju låta precis så, det ser man ju på hans knöggliga pratbubblor! Jag hyser hopp till filmen, bara de inte behöver klippa ned den till en och en halv timme.

  2. 2 junkultur november 14, 2008 kl. 17:30

    Meh, det är ju för att illustrera att han talar lite otydligt. Hur tror du att du skulle låta med strumpa över hövvet.

  3. 3 J november 14, 2008 kl. 18:17

    Vi har uppenbarligen fullständigt olika tolkningssätt när det kommer till Watchmen, och jag kan såklart inte säga mycket mer än att du har fullständigt fel.

  4. 4 junkultur november 14, 2008 kl. 18:30

    Jag kanske driver med dig. Jag kanske är allvarlig. Men du kommer aldrig få veta.

  5. 5 Mockis november 15, 2008 kl. 02:35

    Jag tror att den aldrig kommer att vara i närheten av lika bra som serien, men jag kommer lik förbannat att snällt köpa min biljett och se den när den kommer.

  6. 6 mia november 16, 2008 kl. 22:27

    ååh vilken bra blog du har, borde inte true blood passa dig? du måste gilla, så bra.
    http://www.trueblood.se

    pussheeej

  7. 8 junkultur november 17, 2008 kl. 12:54

    Mockis: Ja, vi är väl egentligen bara ett stort gäng mediaslavar. Klart att jag kommer gå och se den hur dålig jag än tror att den kommer att vara. Jag såg exempelvis alla de nya Star Wars filmerna på bio. Trots bättre vetande.

  8. 9 Mockis november 20, 2008 kl. 04:57

    Man e ju en sucker. Men gick du å såg den animerade Clone Wars på bio. Det lyckades jag undvika…

  9. 10 junkultur november 20, 2008 kl. 10:14

    Nej för fan! Star Wars har sjunkit så lågt att jag i princip är helt intresserad av det nu. Ser OOT någon gång då och då och drömmer mig tillbaka.


Kommentera

