Förhandstitt på X-men: Kingbreaker

x-men_kingbreaker_prev_1x-men_kingbreaker_prev_2x-men_kingbreaker_prev_3x-men_kingbreaker_prev_4x-men_kingbreaker_prev_5x-men_kingbreaker_prev_6

Stort! Otroligt jävla stort! Klicka ovan för rymdkrig.

2 Responses to “Förhandstitt på X-men: Kingbreaker”


  1. 1 hyperion83 november 20, 2008 kl. 08:12

    Nice! Det här ser jag fram emot. Jag gillade verkligen Rise and Fall of the Shi’ar Empire och Emperor Vulcan (?) och jag hoppas att Kingbreaker är minst lika bra, preview ser ju i alla fall lovande ut.

    Rätta mig om jag har fel men skulle inte det komma en mini till med Vulcan och Shi’ar imperiet där Vulcan och Black Bolt blir lacka på varandra? War of Kings har jag för mig att det skulle heta…

  2. 2 junkultur november 20, 2008 kl. 11:41

    Jo visst ser det fint ut.

    War of Kings är ingen egen miniserie utan Marvel stora rymdevent för 2009. Men du har helt rätt att det handlar om Black Bolt och Vulcans gruff. Jag planerar att skriva något mer övergripande om detta event. Kanske till helgen.


Kommentera

