Oj vad hände?

walking_dead_5

Efter att läst den fjärde volymen (som på inget sätt är ny — jag ligger efter lite helt enkelt) av Walking Dead så var jag faktiskt rätt skeptisk till om jag skulle fortsätta läsa denna serie. Det kändes lite som att den bara stod och stampade på ett och samma ställe. Det var helt en enkelt lite för mycket fokus på de mänskliga relationerna. En aspekt av serien som visserligen varit väldigt bra hittills, men som det faktiskt blev lite för mycket av i volym fyra. Därför blev den femte volymen en glad överraskning då handlingen tog en helt ny vändning. Alla serier har ju sina svackor och i det stora hela så tycker jag fortfarande att Walking Dead är något av det bästa man kan läsa.

3 Responses to “Oj vad hände?”


  1. 1 hyperion83 november 24, 2008 kl. 14:20

    Håller helt och hållet med dig. walking Dead är fantastiskt bra, men avslöja inte för mycket om vad som händer. Jag har själv än så länge bara läst de två första tradesen.

  2. 2 pooptroop november 24, 2008 kl. 15:47

    ja serien är tokunderbar!!!

  3. 3 junkultur november 24, 2008 kl. 22:03

    Jag kommer inte säga ett knyst. Mer än att du har massor av grym läsning framför dig.


Kommentera

