Jag är en idiot!

The Ultimates 1 vol 1Av någon anledning har jag fått för mig att jag inte gillar Marvels Ultimate imprint. Utan att ha läst något över huvud taget. Hur jävla idiotiskt är inte det? Jag har fått för mig att hela grejen mest är till för barn. Tror att det kan ha att göra med att jag någon gång läste att de gjort om Spider-Man från fotograf (60-talets drömyrke för unga killar) till webdesigner (2000-talets drömyrke för unga killar). För att nå en yngre målgrupp alltså. Japp, på grund av det dömde jag ut hela skiten. Nu har jag äntligen läst första samlingen av The Ultimates 1 och fattar hur otroligt fel jag haft. Jag är en idiot.

2 Responses to “Jag är en idiot!”


  1. 1 J december 4, 2008 kl. 19:47

    Sent ska syndaren vakna…

  2. 2 junkultur december 5, 2008 kl. 14:31

    Eller hur. Men bättre sent än aldrig…

    Nu har jag dessutom läst vol. 2. Otroligt sweet.


Kommentera

