4 klipp från Watchmen

imga

imgb

imgc

imgd

Nu kommer jag väl låta som en jävla gnällis men det här gör mig bara mer övertygad om att jag kommer att komma ut besviken från en biograf i mars. Första scenen med Nite Owl och Rorschach känns särsklit usel. Ugga.

2 Responses to “4 klipp från Watchmen”


  1. 1 Pelle februari 20, 2009 kl. 00:04

    Kommer dom yngre förmågorna haja kärnvapenshotsgrejen? Knappt att jag kommer ihåg det och jag är ändå rätt gammal. Hela grejen med att alla var ju livrädda för att skiten skulle braka lös.

  2. 2 junkultur februari 22, 2009 kl. 22:35

    Klart de inte kommer haja. De kommer väl ha fullt upp med att snacka i mobiltelefon och kasta popcorn på varandra.


Kommentera

